بال کورپوریشن پیشبینی سود سالانه خود را به دلیل تقاضای قوی جهانی افزایش داد
در این سهماهه، شرکت شاهد افزایش ۴.۱ درصدی حمل و نقل بستهبندیهای آلومینیومی در سطح جهانی بود، در حالی که در سه ماهه قبل این افزایش ۲.۶ درصد گزارش شده بود.
به گزارش فولاد نیوز، شرکت بال کورپوریشن (Ball Corporation) ، تولیدکننده قوطیهای آلومینیوم، روز سهشنبه پس از آنکه نتایج سهماهه دوم خود را بهتر از حد انتظار گزارش کرد، پیشبینی سود سالانهاش را افزایش داد. این موفقیت ناشی از تقاضای پایدار برای قوطیهای آلومینیومی در بازارهای کلیدی آمریکای شمالی و اروپا بود که باعث افزایش ۲ درصدی سهام این شرکت در معاملات پیش از بازار شد.
در این سهماهه، شرکت شاهد افزایش ۴.۱ درصدی حمل و نقل بستهبندیهای آلومینیومی در سطح جهانی بود، در حالی که در سه ماهه قبل این افزایش ۲.۶ درصد گزارش شده بود. این رشد ناشی از تقاضای شرکتهای مواد غذایی بستهبندی شده است، زیرا مصرفکنندگان به دلیل تورم پایدار، بیشتر به مصرف غذاها و نوشیدنیهای قوطیشده روی آوردند و باعث شدند بیشتر در خانه غذا بپزند.
شرکت که به مشتریانی مانند پپسیکو، کوکاکولا و کنستلیشن برندز خدمات میدهد، فروش بستهبندی نوشیدنیهای خود در آمریکای شمالی و مرکزی را از ۱.۴۷ میلیارد دلار در سال گذشته به ۱.۶۱ میلیارد دلار افزایش داد.
این تولیدکننده فنجانها، بطریها و قوطیهای آئروسل آلومینیومی اکنون پیشبینی میکند سود مشابه در سال ۲۰۲۵ بین ۱۲ تا ۱۵ درصد رشد کند که نسبت به پیشبینی قبلی ۱۱ تا ۱۴ درصد افزایش یافته است.
با این حال، تعرفههای اعمال شده بر فولاد و آلومینیوم هزینههای مواد اولیه برای شرکتهایی مانند بال کورپوریشن را افزایش داده است.
شرکت در بیانیهای روز سهشنبه اعلام کرد: «ما همچنان تاثیر مستقیم تعرفههای اعلام شده را قابل مدیریت میدانیم و فعالانه با مشتریان خود همکاری میکنیم تا اثرات نوسانات قیمتهای حق بیمه آلومینیوم را کاهش دهیم.»
مدیرعامل بال کورپوریشن، دنیل فیشر، گفت شرکت به دقت هزینههای خود را مدیریت میکند و انتظار دارد در نیمه دوم سال با عدم قطعیتهای ژئوپلیتیکی و نوسانات بازار روبرو شود.
این شرکت در این سهماهه به ازای هر سهم، سودی معادل ۹۰ سنت به دست آورد که از پیشبینی ۸۷ سنتی فراتر رفت.
درآمد این شرکت نیز ۷.۸ درصد افزایش یافته و به ۳.۳۴ میلیارد دلار رسید که بالاتر از پیشبینی ۳.۱۲ میلیارد دلار بود.