این پروژه با سیاست ملی پسماندهای جامد برزیل (PNRS) و برنامه Mover همسو است، که هر دو تشویق به کاهش زباله، بازیافت و ادغام مجدد مواد خام ثانویه در چرخه‌های تولید صنعتی می‌کنند.

به گزارش فولاد نیوز، گروه اس‌ای‌دی‌ای (SADA) مستقر در برزیل اعلام کرده است که از طریق شرکت تابعه خود به نام آی‌جی‌ای‌آر (IGAR)، با شرکت آرسلورمیتال (ArcelorMittal) برزیل توافق‌نامه‌ای را امضا کرده است که شامل فرآیند و بازیافت فلزات قراضه می‌باشد. این قرارداد شامل پردازش قراضه و اجرای زیرساخت‌های ذخیره‌سازی و جابجایی اختصاصی است و همچنین با هدف تقویت شیوه‌های اقتصاد چرخشی در زنجیره ارزش فولاد برزیل تنظیم شده است.

تأسیسات آی‌جی‌ای‌آر قرار است در شهر ایگاراپه در ایالت میناس گرایس افتتاح شود و برنامه‌ریزی شده است که در ماه فوریه به بهره‌برداری برسد. پس از آغاز کار این تأسیسات انتظار می‌رود که به بزرگ‌ترین مرکز بازیافت خودرو در برزیل و نقطه مرجع ملی برای پردازش قراضه تبدیل شود.

این تأسیسات برای حمایت از بازیابی و استفاده مجدد گسترده قراضه فولادی طراحی شده است، که موجب بهبود کارایی مواد و تقویت ادغام مواد بازیافتی در تولید فولاد داخلی می‌شود.

استفاده از قراضه از ارکان اصلی استراتژی کاهش کربن شرکت آرسلورمیتال است. با گسترش تولید فولاد بر مبنای قراضه، این شرکت قصد دارد تولید زباله را کاهش داده و انتشار گازهای کربنی مرتبط با تولید فولاد اولیه را کاهش دهد، در حالی که کارایی کلی منابع را نیز بهبود می‌بخشد.

این پروژه با سیاست ملی پسماندهای جامد برزیل (PNRS) و برنامه Mover همسو است، که هر دو تشویق به کاهش زباله، بازیافت و ادغام مجدد مواد خام ثانویه در چرخه‌های تولید صنعتی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید